zaterdag 27 februari 2010

Het begin

Hey nieuwsgierige lezer,

eerst en vooral welkom op mijn blog.
Ik wil hiervoor een vriendin bedanken die mij in verleiding bracht om zelf aan een blog te beginnen.
Het is voor mij een pagina waar ik mijn diepe gedachten op kwijt kan en hoop dat jullie lezers er jullie eigen gemeende reacties op geven.

De titel van mijn blogpagina is voortgekomen uit een heel leuke meditatie. We gaan een boek schrijven en mijn idee was om dit met jullie te delen via deze blog.

Het is mijn bedoeling om jullie mee te nemen in mijn reis naar een nieuw leven. Ik wil een andere kijk krijgen op het leven die ik gekozen heb. Lessen trekken uit ervaringen die ik al heb mogen meemaken, zowel goede als slechte ervaringen. Alles wat op je pad komt is een test. Het is nu aan jou om uit te maken of je wilt slagen of niet.

Graag zou ik mijn meditatieve boek een wending geven in de zoektocht naar het begin van het einde. Uiteraard ben ik heel benieuwd waar mij dit zal leiden.

Veel plezier en groetjes
Tina

2 opmerkingen:

  1. Ik wil je heel graag een welgemeende proficiat wensen met jouw blog. Dit is het begin en waar het jou brengen zal, kan je nog niet voorzien. Ik kijk samen met jou uit naar het vervolg op het begin, met al de prachtige openbaringen en zegeningen op de weg, die jij gekozen hebt.
    Succes lieve vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Leen. Het doet altijd deugd te weten dat er mensen zijn die je bijstaan op je pad. Want alleen kan je het niet en moet je het ook niet doen. Daarvoor zijn andere mensen hier om jou te leiden en te helpen. Maar dat is ook omgekeerd zo.

    Tja, het begin ... Iedereen zal wel eens het gevoel hebben van nu moet het hier anders, ik ga veranderen en het anders aanpakken. Of nog maar simpelweg ieder jaar opnieuw wilt iedereen "opnieuw" beginnen met de "goede voornemens". De intensies zijn er wel altijd maar het echt "beginnen" is nog wat anders :-) Ik stel mij steeds weer de vraag "Hoe moet ik nu opnieuw beginnen?" Waar en wanneer start ik? Is dit nu mijn nieuw begin? Ergens heb ik het gevoel dat ik nog niet opnieuw ben begonnen maar wel ver aan het einde zit van het oude. Om echt een nieuw hoofdstuk te kunnen beginnen, moet ik het oude kunnen loslaten en dat is een groot probleem voor mij. Loslaten van wat ik lief had, is niet gemakkelijk. Dat kan mijn dochterlief hierboven, mijn kleine lieve engel "Indya" wel bevestigen. Hoewel ze me veel laat voelen en weten dat het echt moet en dat alles ok is met haar en ik verder moet, het doet zeer om liefdevolle maar ook pijnlijke momenten los te laten.
    Laat deze blogboek een echte nieuwe start zijn!

    BeantwoordenVerwijderen